روز دوشنبه، چندین اعلامیه، برخی از ویژگی‌ های جدید برای کاربران Copilot Microsoft 365 را معرفی کرد. این شامل معرفی Copilot Agents بود که ویژگی‌ های خودکارسازی را برای انجام کارهایی که معمولاً توسط انسان‌ ها انجام می‌شود، ارائه می‌دهند. آنها می‌توانند با دستورات متنی فعال شوند یا به طور خودکار کار کنند.

 

هوش Copilot مایکروسافت دنیای کار را متحول می‌کند

 

امروز، مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد Copilot Agents با برنامه آنلاین جلسه، چت و همکاری Teams خود ارائه کرد.

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت اعلام کرد که Copilot Agents که با Teams کار می‌کنند، می‌توانند در فروشگاه برنامه Teams یافت شوند. این عوامل می‌توانند به سرعت در فروشگاه شناسایی شوند زیرا همه آنها دارای یک لوگوی Copilot هستند. فروشگاه برنامه همچنین دارای یک دسته اختصاصی “Copilot agents” در منوی اصلی خود است.

پس از اینکه یک کاربر Teams، برنامه Copilot Agent را از فروشگاه پیدا کرد، دانلود و نصب کرد، ممکن است به طور خودکار فعال نشود. پست وبلاگی بیان می‌کند که ممکن است از برخی کاربران خواسته شود که وارد یک چت Microsoft 365 Copilot شوند و سپس روی یک دکمه فعال‌ سازی کلیک کنند. برخی دیگر ممکن است نیاز به فعال شدن با رفتن به منوی سمت راست در چت Copilot داشته باشند.

یکی از Copilot Agents که در فروشگاه Teams موجود است، Microsoft Meetup است. در اینجا مثالی از نحوه عملکرد آن برای یک نفر آورده شده است:

جین، یک مدیر پروژه، از Microsoft Meetup برای پیگیری مهمانان خود در طول روز استفاده می‌کند. او قبلاً از طریق این عامل چندین جلسه با ذینفعان مختلف دعوت و برنامه‌ ریزی کرده است. برای مشاهده تمام مهمانان روز، او “@Microsoft Meetup” را در چت Copilot تایپ می‌کند که عامل را فعال می‌کند و گزینه مشاهده درخواست‌ ها را نشان می‌دهد. او روی “مشاهده درخواست‌ ها” کلیک می‌کند تا درخواست‌ های نمونه را مشاهده کند. سپس روی “لیست مهمانان من برای امروز” کلیک می‌کند که عامل را برای نمایش لیستی از تمام مهمانان دعوت شده، همراه با نام‌ ها، نقش‌ ها و زمان‌ های جلسه آنها، فعال می‌کند.

برخی از دیگر Copilot Agents شامل Priority Matrix است که برای پیگیری وظایف شخصی و متعادل کردن حجم کار یک کارمند طراحی شده است و Creately Teams که می‌تواند نمودارها و نقشه‌ های جریان را برای تیم‌ ها و موارد دیگر تولید کند.

مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که کاربران Microsoft 365 Copilot در هفته‌ های آینده شاهد معرفی ویژگی‌ های جدید Agents خواهند بود.

source

توسط nastoor.ir