تولید محتوا
جدا از تجارت عظیم خود در برنامه های خلاقیت دسکتاپ، Adobe در حال گسترش توانایی خود برای … [+] کمک به بازاریابان B2B برای مدیریت نحوه تعامل آنها با مشتریان احتمالی است.
Image © Maksstock78 از طریق Dreamstime.comAdobe اخیراً در دسترس بودن Adobe Journey Optimizer B2B Edition خود را اعلام کرده است. با این راه‌اندازی، Adobe قصد دارد از هوش مصنوعی مولد استفاده کند تا به کسب‌وکارها درک عمیق‌تری از انواع مختلف مشتریانی که جذب می‌کنند، بدهد. با فعال کردن تجربیات شخصی‌تر، این پتانسیل بهبود فرآیندهای فروش B2B و نرخ تبدیل را دارد.
AJO B2B Edition یک نمای یکپارچه از هر مشتری در کانال های مختلف ارائه می دهد. این پلتفرم بر روی پلتفرم Adobe Experience، بخشی از بخش تجربه دیجیتال ادوبی که به سرعت در حال رشد است، ساخته شده است، که در مسیر تبدیل شدن به یک کسب و کار میلیارد دلاری به تنهایی در کنار تجارت بسیار بزرگتر Adobe در برنامه های خلاقانه (Photoshop، Illustrator و غیره) است. .
پیمایش پیچیدگی های فروش B2B فروش B2B، به ویژه در بخش سازمانی، شامل پیمایش چرخه های فروش پیچیده و شبکه پیچیده ای از تصمیم گیرندگان است. در حالی که زمانی بخش‌های فناوری اطلاعات بر خرید فناوری تسلط داشتند، چشم‌انداز خرید امروزی بسیار متفاوت‌تر است. تصمیم گیری غیرمتمرکز شده است و بخش های مختلف از جمله بازاریابی، منابع انسانی و واحدهای خط کسب و کار بر خریدها تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، در یک فروش نرم افزار، تیم مالی ممکن است ROI برنامه را مورد بررسی قرار دهد، در حالی که منابع انسانی تأثیر بالقوه آن را بر کارمندان ارزیابی می کند و IT یکپارچگی فنی آن را با سیستم های موجود ارزیابی می کند.
این توزیع مسئولیت ها، شناسایی ذینفعان کلیدی را چالش برانگیز می کند و اغلب زمان لازم برای بستن معاملات را افزایش می دهد. GenAI می تواند با تجزیه و تحلیل داده ها به تعیین دقیق تصمیم گیرندگان، نقش های کلیدی و اولویت های شرکت کمک کند و تیم فروش را قادر می سازد تا رویکرد خود را سفارشی کند و چرخه های فروش را به طور موثرتری هدایت کند.
رویکردی جدید برای بازاریابی B2BAJO B2B Edition باید به بازاریابان کمک کند تا با ارائه بینش‌های کلیدی که رویکردی هوشمندانه‌تر و متناسب‌تر برای هر حساب را تسهیل می‌کند، با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند. این در درجه اول با ادغام افراد درگیر در تصمیمات خرید یک شرکت در واحدهای منسجم انجام می شود. این تغییر از ردیابی افراد منجر به تجسم کل گروه مسئول تصمیم گیری خرید و روابط مرتبط آنها می شود که دیدگاه جامع تری را در مورد شرکت هدف ارائه می دهد. اساساً، این وعده می‌دهد که به تیم‌های فروش و بازاریابی سازمانی کمک می‌کند تا از بازاریابی مبتنی بر سرنخ به نسخه‌ای هوشمندانه‌تر و متناسب‌تر از بازاریابی مبتنی بر حساب که در سال‌های اخیر رایج‌تر شده است، حرکت کنند. GenAI با تکمیل هر گونه شکاف در اطلاعات گروه خرید کمک می کند. به طور هوشمندانه نقش‌های گمشده بالقوه در گروه، مانند تأثیرگذاران فنی یا تأییدکنندگان بودجه را پیشنهاد می‌کند، و می‌تواند افراد خاصی را که ممکن است متناسب با این نقش‌ها باشند، توصیه کند.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributor هنگامی که گروه‌های خرید به طور کامل تعریف شدند، هوش مصنوعی می‌تواند برای هر یک از اعضای گروه برنامه‌های بازاریابی متناسب ایجاد کند. سپس GenAI تولید محتوای شخصی‌شده را در کانال‌ها به‌طور خودکار انجام می‌دهد و اطمینان می‌دهد که پیام‌های مرتبط در زمان مناسب به افراد مناسب می‌رسند. هدف ادغام سایر برنامه‌های Adobe Experience Cloud مانند Marketo Engage و Adobe Real-Time Customer Data Platform است که به بازاریابان دید عمیق‌تری از سیگنال‌های خاص مشتری بر اساس اقداماتشان بدهد. این امر بازاریابان را قادر می‌سازد تا سفرها را بر اساس رفتار بالقوه در حال تحول تنظیم و بهینه کنند. تیم‌های فروش می‌توانند هشدارهای بی‌درنگ درباره گروه‌های خرید متعهد دریافت کنند، با اطلاعات بینش تولید شده توسط هوش مصنوعی و اقدامات بعدی توصیه‌شده. برندها همچنین می‌توانند از دارایی‌های تولید شده با هوش مصنوعی از Adobe Firefly یا Adobe Experience Manager برای ایجاد محتوای سفارشی استفاده کنند.
آمیت آهوجا، معاون ارشد پلتفرم و محصولات Experience Cloud در Adobe، تاکید کرد که بازاریابان B2B باید از هوش مصنوعی مولد برای برآورده کردن انتظارات مشتریان رو به رشد و افزایش کارایی استفاده کنند. با این حال، او خاطرنشان کرد: «در دنیای B2B، روابط و بینش ها کلیدی هستند. ما این را سوپرشارژ می کنیم. این در مورد فعال کردن ارتباطات عمیق تر و استراتژی های هوشمندتر در مقیاسی است که قبلاً امکان پذیر نبود.
ظهور هوش مصنوعی در ایجاد محتوای سفارشی تمرکز استراتژیک ادوبی بر راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، اهمیت روزافزون هوش مصنوعی را در برنامه‌های تجاری سازمانی برجسته می‌کند. این شرکت خانواده مدل‌های GenAI Firefly خود را در مارس 2023 معرفی کرد و از آن زمان در مجموعه محصولات خود به هوش مصنوعی فشار زیادی وارد کرده است. این شامل ادغام موتور هوش مصنوعی Firefly به طور مستقیم در برنامه‌های Creative Cloud و راه‌اندازی دستیار هوش مصنوعی در پلتفرم Adobe Experience است. علاوه بر این، ادوبی Firefly و Adobe Express Premium را به عنوان برنامه‌های مستقل راه‌اندازی کرده است و دامنه ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی خود را بیشتر می‌کند.
توسعه بلندپروازانه هوش مصنوعی و عرضه محصولات Adobe، به ویژه در فضای سازمانی و B2B، آن را از رقبایی مانند Canva متمایز می کند، که اخیراً نیز حرکات تهاجمی در هوش مصنوعی انجام داده است. در حالی که Canva ممکن است تهدیدی برای Adobe برای کاربران سبک و مشاغل کوچکتر باشد، طیف گسترده محصولات Adobe در بازاریابی، ایجاد محتوا و مدیریت داده، مزیت قابل توجهی را در بازار سازمانی به آن می دهد. علاوه بر این، نشان دهنده اعتماد شرکت به توانایی خود برای کاهش خطرات قانونی بالقوه مرتبط با GenAI، مانند نقض حق چاپ، برای مشتریان سازمانی است.
آنچه رویکرد B2B ادوبی درباره شرکت می گوید AIAdobe نمونه خوبی از یک شرکت فناوری متنوع است که هوش مصنوعی را به روش های بسیار متفاوت در طیف محصولات خود تعبیه کرده است. موارد استفاده متمایز از هوش مصنوعی، تنوع GenAI را زمانی نشان می‌دهد که به طور هوشمندانه برای حل چالش‌ها به کار می‌رود، چه مشکل این باشد که «این تصویر را سریع‌تر و بهتر به پایان برسانیم» یا «ما باید کار بازاریابی بهتری را برای بزرگترین مشتریان B2B خود انجام دهیم».
با این پیشنهاد جدید، واضح است که Adobe همچنین اهمیت همکاری بین تیم های فروش و بازاریابی را برای مشتریان خود تشخیص می دهد. این پلتفرم باید با ارائه بینش های مشترک و گردش کار ساده تر، همسویی و ارتباط بهتر بین تیم های درآمدزا را تسهیل کند.
اگر به همان خوبی که Adobe می گوید کار کند، AJO B2B Edition این پتانسیل را دارد که بازاریابی B2B را تغییر دهد و ارزش قابل توجهی را برای مشاغل ارائه دهد. البته، ادوبی باید به نوآوری ادامه دهد تا نیازهای در حال تحول بازاریابان B2B را برآورده کند و با پیشرفت های بی وقفه در فناوری هوش مصنوعی همگام شود. اما در حال حاضر، AJO B2B Edition راهی قانع کننده برای پرداختن به پیچیدگی های بازاریابی B2B به نظر می رسد.
Moor Insights & Strategy مانند همه شرکت‌های تحقیقاتی و تحلیلی صنعت فناوری، خدمات پولی را به شرکت‌های فناوری ارائه می‌دهد یا ارائه کرده است. این خدمات شامل تحقیق، تجزیه و تحلیل، مشاوره، مشاوره، محک زدن، همسان سازی خرید و حمایت های ویدیویی و سخنرانی است. از میان شرکت‌های ذکر شده در این مقاله، Moor Insights & Strategy در حال حاضر یک رابطه تجاری پولی با Adobe دارد (یا داشته است).
Melody BrueFollowingPrincipal Analyst, FinTech”>

توسط nastoor