خوش آمدید به بخش هفتگی “نقشه راه مایکروسافت 365”. ما به وب سایت “نقشه راه مایکروسافت 365” سر می زنیم تا جدید ترین و جالب ترین ورودی هایی را که در هفت روز گذشته اضافه شده است، بررسی کنیم.

این هفته، چندین ورودی جدید بطور خاص برای ویژگی های آینده برنامه مایکروسافت تیمز برای دستگاه های اندرویدی وجود دارد. به عنوان مثال، یک تابع جدید مدیریت در ماه نوامبر به این برنامه اضافه خواهد شد:

مدیران می توانند صفحه نمایش های اتاق های تیمز را در دستگاه های اندرویدی در حالت دو نمایشگر به صورت از راه دور تغییر دهند و مشکلات نمایش جلوی اتاق را بدون پشتیبانی فیزیکی تصحیح کنند. کنترل تعویض صفحه نمایش در تنظیمات دستگاه و مرکز مدیریت تیمز قابل دسترسی است.

 

نوآوری‌ های جدید در مایکروسافت 365

 

همچنین در ماه نوامبر، یک نمای جدید گالری ویدیویی برای برنامه تیمز اندرویدی ارائه خواهد شد:

اتاق های دو نمایشگر اکنون می توانند حداکثر 18 ویدیو (3×3 روی هر صفحه) را در هنگام عدم اشتراک گذاری محتوا در جلسات ارائه دهند. این بهبود تجربه یکسانی را در دستگاه های Windows و Android Teams Rooms تضمین می کند.

 

در ماه دسامبر، یک برنامه جدید صف ها برای دستگاه های اندرویدی تیمز وجود خواهد داشت:

برنامه صف ها در دستگاه های تلفنی تیمز قابلیت های مدیریت تماس را با اجازه دادن به نمایندگان برای رسیدگی به تماس های ورودی، مشاهده صف های تماس و مدیریت تاریخچه تماس مستقیماً از دستگاه های تلفنی تیمز خود بهبود می بخشد و کارایی را افزایش می دهد و ارتباط بی دردسر را برای نمایندگان تضمین می کند.

 

همچنین در ماه دسامبر، برنامه تیمز اندرویدی یک ویژگی برای مدیران فناوری اطلاعات اضافه خواهد کرد:

مدیران فناوری اطلاعات می توانند از طریق مرکز مدیریت تیمز، مخاطبین را در دستگاه های تلفن تیمز مستقر در فضاهای مشترک مدیریت و اضافه کنند. این تضمین می کند که کاربران در سراسر سازمان می توانند براحتی با مخاطبین مهم مانند شماره های اضطراری یا میزهای راهنما تماس بگیرند.

 

در سایر بروزرسانی‌ های نقشه راه مایکروسافت 365، برنامه جدید Outlook برای ویندوز و در وب، در ماه اکتبر یک ویژگی جدید دریافت خواهد کرد:

این عملکرد به کاربران امکان می‌دهد تا ایمیل‌ های فردی را در نمای مکالمه طبقه‌ بندی کنند و سازمان‌ دهی و ردیابی را بهبود بخشند.

 

سرانجام، Copilot for Teams در تمام پلتفرم‌ ها، ویژگی‌ای را اضافه خواهد کرد که به مدیران کنترل بیشتری بر آن می‌دهد، در زمانی در ماه اکتبر:

این سیاست به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا پاسخ‌ های Copilot را که ممکن است احساسات را استنباط کنند، ارزیابی کنند، درباره ویژگی‌ های شخصی بحث کنند و از زمینه برای استنتاج پاسخ‌ ها استفاده کنند، مسدود کنند. هنگامی که این تنظیم اعمال می‌شود، توانایی Copilot برای استنباط یا ارزیابی افراد یا گروه‌ها هنگام درخواست کاربران محدود می‌شود. کاربران نمی‌توانند این تنظیم را غیرفعال کنند. این تنظیم برای Copilot در جلسات تیم‌ ها اعمال می‌شود.

source

توسط nastoor.ir