چند هفته پیش شایعاتی در اینترنت منتشر شد که مایکروسافت قصد دارد تغییراتی در برندینگ سرویس هوش مصنوعی مولد Microsoft 365 Copilot خود اعلام کند. اکنون به نظر می‌رسد که روز و ساعتی برای اعلام این تغییرات مشخص شده است.

 

ویژگی‌ های جدید Microsoft 365 Copilot در راه است

 

در یک پست در لینکدین (به نقل از The Verge)، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد یک رویداد استریمینگ با عنوان “Microsoft 365 Copilot: Wave 2” را در روز دوشنبه، ۱۶ سپتامبر، از ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی (۸ صبح به وقت پاسیفیک) برگزار کند. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت و جرد اسپاتارو، معاون ارشد بخش هوش مصنوعی در محل کار این شرکت، در این رویداد استریمینگ شرکت خواهند کرد.

به صورت رسمی، در توضیحات این رویداد ذکر شده است که نادلا و اسپاتارو درباره “مرحله بعدی نوآوری در Copilot” صحبت خواهند کرد. با این حال، شایعات قبلی نیز ادعا کرده بودند که مایکروسافت قصد دارد تغییراتی در برندینگ ایجاد کند. گفته شده است که این تغییرات شامل حذف نام طولانی “Microsoft Copilot for Microsoft 365” و تغییر آن به “Microsoft 365 Copilot” خواهد بود. همچنین، دیگر برنامه‌ های کاربردی Copilot ممکن است به جای نام‌ های فعلی، به نام‌هایی مانند “Microsoft 365 Copilot in Word” تغییر کنند.

علاوه بر تغییرات در برندینگ، انتظار می‌رود که اطلاعات جدیدی درباره ویژگی‌ های جدید Microsoft 365 Copilot که در هفته‌ ها و ماه‌ های آینده در دسترس قرار خواهند گرفت، ارائه شود. سایت Microsoft 365 Roadmap ممکن است سرنخ‌ هایی از آنچه ممکن است رونمایی شود، ارائه دهد. ماه گذشته، این سایت لیست‌ هایی از ویژگی‌ های آینده اضافه کرد که شامل پشتیبانی از تولید تصویر در چت Microsoft 365 Copilot بود.

دیگر ویژگی‌ های آینده شامل دسترسی کاربران پاورپوینت به Copilot برای “هدایت داستان شما” در ارائه‌ ها، ارائه “پیشنهادات خودکار برای مطالب” در چت Copilot و دسترسی به ویژگی خلاصه‌ سازی هوشمند سرویس برای هر گونه جلسات و تماس‌ های فوری در تیم‌ ها (Teams) است. به وضوح، در کمتر از دو هفته دیگر بیشتر خواهیم دانست.

source

توسط nastoor.ir