اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

نشست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و هیأت اندیشه ورز اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با اعضای کارگروه فرهنگی بنیاد نخبگان این استان در محل این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در این نشست بیان داشت: وجود مؤسسات، هیئات و تشکل فرهنگی ظرفیت بسیار مطلوبی را برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی فراهم نموده است که بایستی ضمن نظارت های هدفمند از این ظرفیت در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی سازمان ملی مهاجرت بهره برد. 

وی افزود انجام امور فرهنگی در حوزه اتباع نیاز به برنامه ریزی دقیق و منسجم در اقشار مختلف جامعه و طیف های گوناگون مردم دارد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت بایستی با کار و تلاش مضاعف خلاء های موجود در حوزه فرهنگی اتباع را جبران نمود و در این خصوص نخبگان و چهره های علمی می توانند مؤثر واقع شوند.

شرافتی خاطرنشان کرد اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با حمایت سازمان ملی مهاجرت آمادگی کامل خود را در خصوص هرگونه تعامل و همکاری با بنیاد نخبگان، مراکز دانشگاهی و سایر دستگاههای مرتبط امور فرهنگی اعلام می نماید.

source

توسط nastoor