**اهمیت تولید محتوا و سئو در کسب و کار: یک چشمانداز جهانی**
در جهان hôm اکنون، به خصوص پس از مفهومسازی و اهمیتدادن به مهارتهای دیجیتال و فنآوریهای مرتبط با آن، مهمترین Challenges هر برند یا کسب و کار در حال حاضر این است که چگونه در تناوب جهانی با رقیبان دیجیتالی خود رقابت کند. اما سوال مهم در اینجا این است که موانع و Challenges برندهای دیجیتال چه خواهند بود؟ و مهمتر اینکه چگونه از رقبای دیجیتالی خود فاصله بگیرند؟ ما بهطور تجربهای میابیم به این نتیجه که مهمترین Challenge برندها در افزایش رنکینگ خود در موتورهای جستجو یا همان Google است. البته همین مورد میتواند غیر واقعی هم باشد و چندین مورد دیگری هم وجود دارد که در آنها باید کار کرد.
اما واقعیت این است که مهمترین Challenge هر برند دیجیتال در حال حاضر پیاده کردن سئو است و پس از آن، مهمترین Challenge تولید محتوا مناسب است.
اما آنوقت دوباره سوال میشود که آیا از مهارتهای دیجیتالی خود و ایجاد محتوا و سئو استفاده میکنیم یا خیر؟ سوال مهم اینجا این است که مهمترین چالش کنونی ما که چه کسی را چقدر در برندهای دیجیتال که علیه ما رقابت میکنند میتوانیم داشته باشیم و آیا این است یا حتی بیشتر از آن!
برای مثال همانطور که میدانید در قرار دادهای رسمی یک شرکت برای استخدام استراتژی دیجیتال، مهمترین مهارت لازم برای استخدام استراتژی دیجیتال، مهارت در سئو است و با این کار چه تشابهی دارد با نظام دفتری که همیشه حضور همکاران باید در آنجا باشد؟ یا سیستم پایشینگ تبادلات رشد کاربری و افزایش رنکینگ در گوگل که مشابه ی sürdürلوو است که به اندک تغییر و عوض در یک حوزه ی مورد علاقه متخصصین دنیا توجه آنان را به خود جلب می کند.
یعنی حقیقت دارد که سئو و تولید محتوا دو علم پایهای در عرصه رقابت دیجیتالی هستند، اما مهمترین Challenge میتواند مانند هر چالش دیگری باشد که هیچ فکر و تعبیری در چالش معرفی نمیکند. صد البته سوالات گستردهتری هم وجود دارد و پاسخ به آنها نیز مهمتر از پاسخ به این دو است.