اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

مسعود حقیقت با اعلام اینکه هیچگونه هشدار سیلی به مردم نداریم، گفت: از شب گذشته و با ورود سامانه بارشی به استان، در بخش‌هایی از شمال و شمال غرب استان از اوایل صبح امروز، باران رحمت الهی آغاز شده است و به لطف خدا در کازرون، نورآباد، رستم، سپیدان و فراشبند، بارش‌های خوبی داشتیم که در ادامه در سایر نقاط استان هم شروع شده است.

او با بیان اینکه هشدار این سامانه از نوع نارنجی بوده است، گفت: در بیشتر مناطق بارش‌های رگباری را شاهد خواهیم بود و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی وجود دارد. 

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: بیشتر بارش‌های این سامانه بر روی شمال غرب و غرب استان و بخش‌هایی از مرکز استان است. در شهر شیراز هم امشب اوج و تراکم بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.
 
او در خصوص دیگر سامانه‌های بارشی در ایام نوروز نیز اظهار کرد: روز جمعه، یک سامانه دیگر در راه است که بخش‌هایی از جنوب، مرکز و شمال غرب استان را در برمی‌گیرد و هفته آینده نیز سامانه بارشی دیگری را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت. 

حقیقت در پایان در خصوص وضعیت دمای هوا نیز گفت: دمای هوا امروز و فردا عادی است. روز‌های پنجشنبه و جمعه چند درجه‌ای با کاهش دما مواجه می‌شویم، اما این کاهش، به سرمای قابل توجهی منجر نخواهد شد.

source

توسط nastoor.ir