اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امروز هوای استان پایدار است، گفت: بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای توام با رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش‌بینی شده است که توام با وزش باد گاهی شدید خواهد بود.

وی بیان کرد: این بارش‌ها در ارتفاعات ممکن است به صورت برف باشد و در مناطق کوهستانی نیز موجب کاهش دید و مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌ها شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: هشداری در این زمینه صادر شده و از شهروندان درخواست می‌شود تا روز شنبه از تردد در محور‌های کوهستانی اجتناب کرده و در صورت تردد تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و

وی اظهار کرد: احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز وجود دارد و لازم است شهروندان از اتراق در کنار رودخانه‌ها خوددداری کنند.

اشتاد با اشاره به اینکه دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد قرار داشت، گفت: در این مدت نقده با ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین و تکاب با ۴ درجه زیر صفر سردترین شهر استان بودند.

آذربایجان‌غربی استانی است که در تمامی فصول شاهد بارش باران است، بارش برف در زمستان و پاییز نیز جلوه خاصی به این منطقه می‌بخشد. بارندگی‌ها تاثیر مهمی در کشاورزی منطقه دارد و موجب سرسبزی این منطقه شده است.

source

توسط nastoor.ir