اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار
محمدرضا سنقرزاده معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: این برنامهها بصورت گزارش، موشن گرافیک، انیمیشن، عکس نوشت و اینفوگرافیک در حوزه انتخابات است که به تولید محتوا پرداخته و در کانالهای فضای مجازی منتشر کرده است.
سنقرزاده افزود: کارهای مربوط به انتخابات به صورت قرارگاهی صورت گرفته و از ظرفیت گروههای خارج از سازمان مانند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز استفاده شده است.
وی گفت: برنامهای با نام پویش دعوت نیز تهیه شده و در کانال پیام رسان ایتا با عنوان دعوت هرمزگان منتشر شده است.
معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: برنامه بیان خاطرات عوامل قبلی برگزاری انتخابات هم ضبط شده و در کانال دعوت ایتا قرار داده شده است.
سنقرزاده افزود: وظایف نمایندگان مجلس نیز بصورت یک بسته ده تایی موشن گرافیک بیان شده است و ۱۰۰ قطعه عکس نوشت، اینفوگرافیک و پیامهایی از بزرگان با موضوع انتخابات در کانال دعوت قرار گرفته است.
فاطمه تختی نژاد سرپرست معاونت صدای مرکز خلیج فارس نیز گفت: همزمان با آغاز بکار ستاد انتخابات صدا و سیما، برنامههای انتخاباتی با نام صحن مردم از صدای مرکز خلیج فارس آغاز شد.
تختی نژاد افزود: از ابتدای دیماه تاکنون بخش عمدهای از کنداکتور معاونت صدا را برنامههای انتخاباتی از جمله برگزین، خانه ملت و در گستره قانون تشکیل داده است.
وی گفت: تهیه آنونسهای چند زبانه ملی – میهنی و پخش آنها در ۱۸ نوبت از دیگر برنامههای معاونت صدا است.
سرپرست معاونت صدای مرکز خلیج فارس گفت: سخنرانی نامزدهای خبرگان رهبری با عنوان برنامه خبرگان ملت نیز در حال پخش است.
تختی نژاد افزود: پس از آغاز تبلیغات مجلس شورای اسلامی، مناظرههای نامزدها نیز در فهرست پخش قرار میگیرد.
وی گفت: معاونت صدای خلیج فارس در روز انتخابات نیز از ساعت ۷ صبح تا پایان انتخابات با برنامه روز انتخاب در خدمت مردم هرمزگان خواهد بود.
source