نویسنده Rebel Moon به نقدهای منفی فیلم واکنش نشان داد

اولین بخش از فیلم علمی تخیلی و حماسی زک اسنایدر یعنی Rebel Moon اکنون در نتفلیکس منتشر شده و نقدهای منفی بسیاری دریافت کرده است.


مطلب پیشنهادی:45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

زک اسنایدر در اواخر دهه ۹۰ میلادی ایده این اثر را طرح کرد و با نویسندگانی از جمله کرت جانستاد و شی هاتن همکاری کرد تا آن ایده را به صورت یک فیلمنامه در بیاورد. نتیجه هم فیلمی دو قسمتی شد که هر یک از آن‌ها، دو نسخه متفاوت دارند؛ یک نسخه در سینماها پخش می‌شود و مخصوص نوجوانان با سنین پایین است و نسخه دیگر که طولانی‌تر است و تحت عنوان کات کارگردان شناخته می‌شود مخصوص رده سنی بزرگسال است.

در حال حاضر Rebel Moon – Part One: A Child of Fire امتیاز ۲۳٪ را از منتقدان راتن تومیتوز دریافت کرده و به دومین فیلم ضعیف کارنامه اسنایدر پس از Sucker Punch (با امتیاز ۲۲٪) تبدیل شده است. با این حال جالب است بدانید نمره تماشاگران به این فیلم ۶۹٪ بوده است. این رقم گرچه عالی نیست اما نشان می‌دهد درصد زیادی از تماشاگران و سینماروها فیلم جدید اسنایدر را پسندیده‌اند.

اکنون طی مصاحبه‌ای با ورایتی (Variety) از جانستاد در رابطه با نقد و نظرات منفی‌ای که ربل مون دریافت کرده، سوال پرسیده شد و او پاسخ داد:

من نقدها را نمی‌خوانم. هرگز آن‌ها را نخوانده‌ام. منتقدان کارشان این است. ما در یک دموکراسی زندگی می‌کنیم. همه حق رای دادن دارند. اگر مردم فیلم را ببیند بسته به تجربه‌شان یا از فیلم لذت می‌برند و یا هم نه (لذت نمی‌برند).

کرت جانستاد؛ نویسنده فیلم Rebel Moon

جانستاد در ادامه گفت که در طول ۲۰ سال فعالیتش نقدها هیچ‌گاه حق محصول نهایی را ادا نکرده‌اند. او اظهار داشت ربل مون شخصیت‌هایی آسیب‌پذیر دارد و از احساسی‌بودن فیلم به عنوان نقطه قوت آن یاد کرد. او همچنین اعتراف کرد ربل مون به واسطه سکانس‌های اکشن و جلوه‌های بصری‌اش یک فیلم باشکوه است و از مردم خواست تا این عنوان را تماشا کنند.

همان‌طور که می‌دانید نسخه دایرکتور کات فیلم Rebel Moon که نسخه اصلی و نهایی فیلم است هنوز منتشر نشده و برای پخش در مقطعی از سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. از همین رو اسنایدر هم مخاطبان را تشویق به دیدن نسخه دایرکتور کات فیلم کرده و وعده داده که تماشاگران با یک فیلم کاملا متفاوت مواجه خواهند شد.

فیلم Rebel Moon – Part Two: The Scargiver برای اکران در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

source

توسط nastoor.ir