کلاس یوس
ترکیب گواهینامه های کوتاه مدت صنعت با مدارک دانشگاهی، یک استراتژی رو به افزایش است که … [+] برای آماده سازی فارغ التحصیلان جدید برای نیروی کار حرفه ای.
getty نظرسنجی جدیدی که توسط Coursera، پلتفرم یادگیری آنلاین و پیشگام دوره‌های آنلاین آزاد گسترده (MOOCS) انجام شده است، نشان می‌دهد که اکثریت بزرگی از کارفرمایان و دانشجویان گواهی‌های کوتاه‌مدت صنعتی را به‌عنوان افزوده‌ای ارزشمند به مدرک دانشگاهی و یک مدرک ارزشمند می‌دانند. در فرآیند استخدام و کاریابی
این علاقه شدید به به اصطلاح مدارک خرد در زمانی رخ می‌دهد که تعدادی از شرکت‌های بزرگ – از جمله Accenture، IBM، Google، Bank of America و دیگران – دیگر برای بسیاری از مشاغل سطح پایه به مدرک دانشگاهی نیاز ندارند، و یک “مشخصات” را حذف می‌کنند. سقف کاغذی» در حالی که آنها سعی می کنند نیروی کار متنوع تری ایجاد کنند و به شکاف های استعدادی که همچنان دامنگیر تعدادی از صنایع است، رسیدگی کنند.
گواهینامه های صنعت هم برای دانشجویان و هم برای کارفرمایان جذاب است زیرا به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های عملی را که در بسیاری از موقعیت های اولیه مورد انتظار است به دست آورند و چشم انداز آنها را برای رسیدن به شغل خوب و موفقیت در یک شغل خوب افزایش دهد، که همچنان انگیزه شماره یک دانشجویان و خانواده های آنها برای حضور در کالج است. .
Coursera مطالعه جدید را با همکاری شرکت تحقیقات بازار Dynata انجام داد که از 3600 دانشجو و کارفرما در هشت کشور – استرالیا، هند، فرانسه، آلمان، مکزیک، ترکیه، بریتانیا و ایالات متحده – در مورد “انگیزه ها، نیازها” نظرسنجی کرد. و چالش های دانشجویان جویای مدرک و کارفرمایان که آنها را استخدام می کنند.
از جمله یافته‌های کلیدی نظرسنجی برای دانشجویان، که در وبلاگ Coursera توسط اسکات شیرمن، رئیس جهانی پردیس این شرکت خلاصه شده است:
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین شرکتهای بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorبهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor

*دانشجویان در سراسر جهان بر این باورند که مدارک خرد صنعت آنها را قابل استخدام تر می کند – 89٪ موافق یا کاملاً موافق هستند که دریافت گواهینامه حرفه ای سطح مقدماتی به آنها کمک می کند تا پس از فارغ التحصیلی در برابر کارفرمایان و مشاغل ایمن باشند.
* گنجاندن گواهینامه های حرفه ای در یک برنامه دانشگاهی باعث می شود که دانشجویان به طور متوسط ​​75 درصد بیشتر در آن برنامه ثبت نام کنند.
* در میان دانشجویان ایالات متحده مورد بررسی، 81٪ معتقد بودند که مدارک تحصیلی خرد به آنها کمک می کند تا در شغل خود موفق شوند، و 74٪ گفتند که وجود مدارک خرد مربوطه بر انتخاب رشته تحصیلی آنها در دانشگاه آنها تأثیر می گذارد.
در میان کارفرمایان ایالات متحده:

* 86 درصد موافق بودند که کسب مدرک خرد صنعت، درخواست شغلی یک نامزد را تقویت می کند.
* 74 درصد می گویند که تأثیر مثبتی بر تصمیم گیری استخدام دارد.
* در انتخاب بین دو کاندید مدرک تحصیلی، 63 درصد می گویند که وجود یک مدرک خرد صنعت تأثیر مثبتی بر تصمیم استخدام دارد.
* 53 درصد گفتند که یافتن متقاضیانی با مهارت های خاص مورد نیاز برای کار، بزرگترین چالشی است که در استخدام فارغ التحصیلان اخیر با آن مواجه می شوند.
* 61% مهارت‌های انسانی یا “مهارت‌های نرم” مانند تفکر انتقادی یا ارتباط را به عنوان دشوارترین ارزیابی در فرآیند استخدام رتبه‌بندی کردند. مهارت های فنی با 55 درصد در رتبه دوم قرار گرفتند.
* همان کارفرمایان گفتند که یافتن مهارت‌های نرم در میان فارغ‌التحصیلان اخیر دشوار است – 65 درصد آن مهارت‌ها را به عنوان فاقد‌ترین مهارت‌ها و پس از آن دوباره مهارت‌های فنی با 46 درصد رتبه‌بندی کردند.
* 39 درصد گفتند که حداقل یک نامزد با مدرک خرد استخدام کرده اند.
در ماه مه امسال، Coursera شش گواهینامه حرفه ای جدید و یک آکادمی شغلی جدید را به فهرست رو به رشد محصولات یادگیری آنلاین و برنامه های آموزشی خود اضافه کرد. گواهینامه های جدید که با همکاری Google، IBM، Meta و Intuit در میان سایرین توسعه یافته اند، در زمینه های فناوری اطلاعات، توسعه وب و مهندسی نرم افزار متمرکز شده اند و با هدف آماده سازی زبان آموزان، حتی کسانی که مدرک دانشگاهی یا مرتبط ندارند، هستند. تجربه کاری، برای مشاغل جدید در آن زمینه ها.
به گزارش کورسرا، تعدادی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه ایالتی بویز، دانشگاه اقیانوس آرام هاوایی، دانشگاه تگزاس شمالی، و اداره آموزش عالی ایالت اوکلاهما، مدارک خرد را با مدارک آکادمیک سنتی ترکیب می‌کنند تا دانشجویان را به مهارت‌های عملی مورد نیاز مجهز کنند. برای موفقیت در مشاغل جدید
جفت کردن این دو نوع اعتبار یک تهدید سه گانه است: مزایایی را برای دانشجویان، مؤسسات و کارفرمایان ارائه می دهد. موسسات آموزش عالی با افزودن گواهینامه های حرفه ای به پیشنهادات دانشگاهی خود، می توانند شکاف های موجود در برنامه های درسی موجود خود را پر کنند، تقاضای دانش آموزان برای یادگیری مبتنی بر مهارت را برآورده کنند، و جایگاه رقابتی آنها – و احتمالاً ثبت نام آنها – را در این فرآیند بهبود بخشند.
کارفرمایان ترکیب گواهی + مدرک را نیز تأیید می کنند زیرا این اطمینان آنها را افزایش می دهد که فارغ التحصیلان جدید که هر دو را کسب کرده اند با مهارت های لازم برای انجام وظایف خود با آمادگی بهتری وارد نیروی کار می شوند.
من را در توییتر دنبال کنید. مایکل تی نیزل من رئیس بازنشسته دانشگاه ایالتی میسوری هستم. پس از کسب مدرک لیسانس از کالج ویتون (ایلینوی)، مدرک دکترا به من اعطا شد. در سال 1973 در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه ایلینویز. سپس به هیئت علمی دانشگاه کنتاکی پیوستم، جایی که در رتبه های استادی پیشرفت کردم و به عنوان مدیر برنامه روانشناسی بالینی، رئیس دپارتمان روانشناسی، رئیس دانش آموخته خدمت کردم. مدرسه، و استاد. در سال 2005، من به عنوان رئیس دانشگاه ایالتی میسوری منصوب شدم. پس از بازنشستگی از ایالت میسوری در سال 2011، من مشاور ارشد سیاستی فرماندار میسوری جی نیکسون شدم. اخیراً دو کتاب نوشته ام: مدارک و شجره نامه: آموزش مدیران ارشد آمریکا (2017) و دستیابی به آموزش عالی (2018) که هر دو توسط Rowman & Littlefield منتشر شده اند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط