ابوالفضل فرحبخش با قدردانی از عوامل اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروزه دوران شرارت، عربده کشی و اوباشگری به سر رسیده و افراد شرور و اوباش بدانند جایی در زرند ندارند؛ چرا که با عنایت الهی و با اقدامات هماهنگ اطلاعاتی، پلیسی و قضایی این شهر برای مزاحمان مردم و مخلین امنیت ناامن خواهد شد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان زرند اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات به حق مردم وجود شرایطی امن در جامعه و برخورداری از امنیت و آرامش روانی است که دستگاه قضایی در مقام برخورد با مجرمین و افراد شرور خود را مکلف به ایجاد چنین شرایطی می‌داند.

وی با اعلام شناسایی تعدادی از اراذل و اوباش افزود: هر چند که معدود افرادی هستند که تصور می‌کنند با قدرت نمایی، بستن خیابان، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌توانند خود را بزرگ و قدرتمند جلوه دهند؛ اما بایستی این افراد بدانند که زیر ذره بین نظارتی و رصد دستگاه‌های اطلاعاتی قرار دارند و بنابراین با کوچکترین خطا و اشتباهی به چنگال قانون و عدالت سپرده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

این مقام قضایی تصریح کرد: امنیتی که در شهرستان زرند به قیمت خون شهدا و رشادت‌های عوامل نظامی و انتظامی به دست آمده، خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی بیان داشت: در این زمینه وجود افراد شرور در شهری شهید پرور مانند زرند شایسته نیست؛ اما برای کنترل خشونت در شهرستان علاوه بر اقدامات سلبی دستگاه قضایی نیازمند اقدامات فرهنگی، دستگاه‌های متولی و مستمر نهاد‌های فرهنگ ساز خواهیم بود.

رئیس حوزه قضایی زرند با اعلام محکومیت قبلی شرور دستگیر شده، تاکید کرد: در پرونده‌های پیشین این فرد با موضوع سرقت و… به مجازات تبعید از زرند محکوم شده بود و با تشکیل پرونده جدید و ارسال کیفرخواست به دادگاه به طور قطع شدیدترین محکومیت بازدارنده به جهت پایان دادن به شرارت این فرد در نظر گرفته خواهد شد.

source

توسط nastoor.ir