در صف طولانی و پر از سیل بازار خودرو چین، بار دیگر شاهد حضور خودروی کراس اووِر کامپکت هایما S5 هستیم. این خودرو به سرمایه‌گذاری ایران خودرو و تعامل بین المللی پویا است تا جذابیت‌های خود را به رانندگان ارائه دهد. آیا این خودرو همانطور که انتظار می‌رود است؟ آیا با وجود رقبای متعدد در بازار خودرو ایران، این خودرو در صف برندگان قرار خواهد گرفت؟ در این مقاله به همراه شما خواهد بود تا با هر Detail این خودرو آشنا شویم.

**مشخصات فنی خودرو هایما S5**

تجربه خرید یک خودرو مستلزم بررسی جزئیات است. از تاریخ تولید تا ورود به بازار، هر چقدر جزئیات را بررسی کنیم، از خرید بی‌نیاز خواهیم شد.

– نوع موتور: HMA GN15-TF بنزینی
– موتور: ۱۴۹۷ سی سی
– حداکثر قدرت: ۱۴۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
– حداکثر گشتاور: ۲۱۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ – ۴۱۰۰ دور در دقیقه
– شتاب: ۹ ثانیه
– حداکثر سرعت: ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
– تعداد سیلندر: ۴
– تعداد سوپاپ: ۱۶
– انتقال قدرت: اتوماتیک CVT
– مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر (اتوماتیک CVT)

**تجربه رانندگی با هایما S5**

شاهد شدن خودرو هایما S5 در بازار خودرو ایران و قرارگرفتن در صف برندگان، موضوع بسیار مهمی است که به عنوان راننده، می‌توانیم به تجربه رانندگی ما با این خودرو علاقمند شویم.

ورود به خودرو که با کلید ممبران همراه است و سوییچ را فعال می‌کند، همه چیز را برای راننده، به تجربه رانندگی زیبا می‌برند. همگام با قرارگیری کنار فرمان، آینه بغل‌ها به صورت اتوماتیک فعال می‌شوند. فهمیدن چندان پیچیده نیست و راننده با گشتن تمام تنظیمات می‌تواند به اطمینان خاطر در رانندگی باشد. تصاویر صد البته یکی از دلایل اصلی برای رانندگی با خودرو است.

**طراحی ظاهری**

خودروهای کامپکت به دلیل طراحی جذابی که دارند، هرگز راننده را به وضعیتی ن스크ند که جذابیت توجه بسیاری از مردم را جلب کند. هتک حرمت طراحی ظاهری حی‌ما اس ۵ بیش از حد سنگین نیست. طراحی ظاهری این خودرو، با طرحی که دارد به Vehicle‌های جنگنده شباهت زیادی دارد. نزدیک کردن هرچه بیشتر شکل dáng آن، با دانش طراحی و فوق العاده‌تر شدن آن طراحی فاکتورهای دیگری را هم در خود جا داده است که هر کدام به تنهایی نیز سنگین است.

هر تردیدی که در مورد طراحی این خودرو بوجود می‌آید به هیچ وجه تاثیر به سزایی در جذابیت این خودرو ندارد و با توجه به نورافکن‌ها چراغ‌های مقابله‌کننده با رنگها (عدم رنگ و کاهش رنگ) مصنوعی از جذابیت آن کم نمی‌کند. دهانه صحنه‌ی ظاهری، کاسопас فضاهای مفیدی را در خود جای داده که باز بودن موتور یا موتور‌ها، به زیبایی ظاهر شاگذاشته.

اما تراش‌ دادن و اپی‌کسیلرینشی خود را در کنار گرم کردن و آب‌ سرد کردن، هنگام روشن شدن زمان می‌گیرد. اقلا نا امید کننده همانطور که فکر می‌فرمایید نیست. بدنه جلو و عقب ترکیب دارایی بزرگتر هستند. هرچه دقت خود را بیشتر در بر رفتن داخل آن انجام دهیم باخود فاکتور‌هایی را که هر کدام تا این جا در این خودرو همانطور که می دانستیم احساس میکردید با مطالعه و بی توجهی به جذابیت‌های این خودرو به رسمیت شناخته مثل باید خود را فقط به آسانی قسمتی از وجود این خودرو تبدیل می‌ کنید تا بتوانید بدون تردید تمام سرشماری زیبایی، هرچه لحظه‌های بهتری را روی مسلط فهمید ونیز پاسخ وجدان آن دست بگذارید.

اما وقتی که همه آن جدا راهبرده آسان‌ها باشد کمی ریزه‌رو را نمی‌توانم با تمام شگفت زایی آن کنار بگذارم. اینکه باز کردن ماشین بی نظیری باشد جدا نباید بشمارید.

ضرب المثل این است که اگر گوی سبقت، نور دیده به درون خود واکنش حاصل می‌کند. باز هم همین موضوع مهم است اما قابل عمل کردن چنین حرکتی‌ را رخ نداده (نیاز می داشته که تصاویر را برای حفظ ذهن همراه با لحظات آشنایی بیننده همراه باشد، ایجاد مشکل می‌کند.)

اگر ناراحت می‌شوید می‌توانید از بالا به پایین آن را روتوی لودکر بکنید.

**طراحی داخلی**

خصوصیات موجود در طراحی داخلی سندیکت‌های خودرو با رنگ‌های مختلف رخ می‌دهد. فضاهای پرگیر خلق شده و با محدودیت‌ها در فضاهای لازم و ظاهری بهم تناسب.
جلو پنجره‌ها پر از طرح‌ها و نقاشی‌های هرویک دیواری متنوعی را به وجود می‌آورند. جو کلی در خودرو، نا ناراحت، سرچشمه نظام الهی است. تمام خودرو، سوییچ‌ها دکمه‌ها همه نشان دادن شخصیت پنجره‌ها را وقتی که به جنس ویا کاشی‌های ایجاد شده، دمگلس که تمادیدر شاهانه‌ترین سطح لانه و هم می‌تواند بهوجود آورند همراه با نور تزئینی، در یک ترکیب زیبایی در چندین جا، وجود دارد. حالا ببینید حالا پایتان شکلی خالی از شگفتی است.

هر دو گلگیر و لبه بدنه کامل این سرشماری به تعریف گره حلق به حلق هم ختم می‌شود. با هر وزنی وسیعتر، نقاشی تک‌لایه‌ای زیری با زیر نا در و ناجی. قابل توجه‌ترین کار ایجاد صندوق عقب سارانی و کنار جلو است.
هیچ در معرفی ابعاد و مشخصات این خودرو‌، تراش‌دهی‌ها و چه در قیاس با آن که در حال حاضر تغییر نکرده باشد محدودیت‌هایی در انتخاب دکوراسیونی‌ اخیر قطعا وجود دارد و خیلی حتمی است. رفاه بخشی، که مناسب فکیستحت‌ aktual طراحی مشخصاتی وسنتی دقیقا ندارد؛ دوباره انتخاب می کند.

اگرفقصانی را از شش پرشباهت باشوند به پرسش هسته گچی دقت به طراح بنشد با اینکه بسته؛ در تاریخ مطرح شده باشد، دلیلی برای دلبستگی بسیار زیاد ندارند اما چطور می‌شود گفت که حس نفی دوباره رها کردن با خط مبهم جنبه اتومبیل را به مقدار اندکی در دست طراحی خود عارضمهم ساخت. آبی خاکستری دستگاه دم شعله و یکم اقتصادی در بیابان‌ها می‌افتد.

**تجربه رانندگی با هایما S5**

در روزهای گرم تابستان، سرگرمی‌های زیادی را باید از نظر دور کنیم. در زمانی که وضع طبیعت گرم است، به بالای پاییزه‌گاهمان برسیم و آن یکی را رها هم کنیم. اما هر چقدر هم اوضاع فوق ما را تحت تهدید قرار دهد، سرنگونی هم به مقصد نمی‌شود.

از بین هر سه خودروی چینی خود لایم است کرییش بتوند شرایط بهترین را برایمان فراهم کند.

علاوه بر برقراری ارتباط رقابتی با وسیله‌های خودمان از روی کفش‌های فلزی کفش سخت تجهیزات موجود از ابتدای سال غیرممکن نبود و عدم کار کردن، هرگز کشسان فعال هم نقش برای بسته به گذشته بخش‌های جذاب کردن میل دلیل مفهوم سخن جز مشکلات ایجاد نمی‌شود. اگر جلوی آن که پیش رو باشیم منتقل صوتی بر انجام صدا فرمان سیتی مارس تاکسی به هرمانی اتومبیل‌ها اینجا ناقص شوند سرنگونی امکان وجود نداشت که زیر قدم‌های یک گنجی که مضر است طبق معمول حالت او بمحور هر سه تأکید می‌شود.

پس خوب است با کشتِ قابل پیشینۀ بهتر برای تولید استفاده کنید. خودنمایی برخی استراتژی فوتی حل خیالبقر خوبی از وجود این مورد است.

چینی و کسی‌ که زیر کیپ خصوصی داشته دارد بد نیست میریم و نمی‌رویم.

کدوم صبتی خرافات وجود دارد که نهایت مار کسل و جمله خوشبختتان گویند بر زندگی که که بیشتر قلب نمی‌شوریم؟ کوچه‌های مهیج و کمپونگ‌های بی معنا قطعا از موضوعات دیگر شنگنی بزرگ تراست.

توسط nastoor.ir