“Pars Khodro’s New Sedan: Three Reasons Why It Stands Out”

شرکت پارس خودرو با آخرین روندهای صنعت خودرو به پا کرده است. اخیرا این شرکت پیشرانه جدیدی را برای سدان خود بر اساس تجربه‌ های خودروسازان مطرح دنیا like Renault و Nissan تععین کرده است.

پارس خودرو با استفاده از مهندسان و تولید کنندگان خبره در سال های اخیر از جمله قلعه نویی و رویا یک کلم جدید را به صنعت خودرو ایران افزوده است. با برنامه‌ ریزی قبلی، این شرکت در سه ماهه پایانی سال قابلیت ساخت وسایل نقلیه را دارد. با توجه به استراتژی های شرکت‌ هایی مثل رنو و نیسان در برخورد با تغییرات بازار، شاهد تلفیق استعدادهای مدیران، تولیدکنندگان، کشاورزان و مصرف کنندگان مختلف کشورم هستند.

در خصوص سهند، طراحی این خودرو با مواد اولیه باکیفیت همچون استیل و آلومینیوم تولید شده است و دارای شکل ظاهری فرق در طراحی چراغ های جلو و عقب است. همچنین خطوط موجود روی درب موتور و سپر آن، حسی پر هیجان را برای راننده ایجاد می کند. با عنایت به مصرف کنندگان داخلی و نیز مبحث جایگزینی تدریجی برخی از قطعات، هدف رساندن به گزینه باکیفیت به ولی معروف در کلاس سدان با استانداردهای جهانی است.

در خروجی پیشرانهٔ 1500 سی سی استفاده از سیستم سوپاپ متغیر VVT ( Variable Valve Timing ) و پدال گاز برقی وجود دارد و با وجود سیستم راهنمای تعویض دنده مطابق استاندارد بین المللی EU65 این مدل رانندگی را با مشقت کمتری افزایش می دهد. این پیشرانه که جایی با نام M15+ شناخته می شود توان 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر را با توازن مناسب در وزن خودرو ارائه می دهد.

توسط nastoor.ir