پرفکت مانی، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی در جهان است که طرفداران زیادی دارد. بر اساس آخرین تحقیقات، در این سیستم پرداخت ارزی اکنون بیش از 10 میلیون کاربر در حال فعالیت هستند. اما مسئله ساخت حساب پرفکت مانی همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان علاقه‌مند به این پلتفرم بوده است.

اما نکته قابل توجهی که وجود دارد، این است که فرایند افتتاح حساب در پرفکت مانی غیر ممکن نبوده و با استفاده از برخی میان‌برها می‌توان به عنوان یک کاربر قانونی از خدمات و امکانات این سرویس بهره‌مند شد. خوشبختانه پرفکت مانی در لیست سرویس‌های تحریم نبوده و ایرانیان می‌توانند در این پلتفرم حساب شخصی خود را افتتاح کنند. برای اینکه بتوانید در زمان کمتری حساب کاربری خود را به صورت کامل و رسمی در پرفکت مانی افتتاح کنید؛ بهترین راهکار کمک گرفتن از سایت‌های پرداخت ارزی است.

وب‌سایت‌های پرداخت ارزی معتبر با هدف بهبود دسترسی ایرانیان به خدمات سرویس‌های بین‌المللی راه‌اندازی شده‌اند؛ یعنی شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها با صرف هزینه بسیار کمی در پرفکت مانی حساب مورد نظر خود را افتتاح کنید.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

راهنمای کامل ساخت اکانت پرفکت مانی
آموزش چگونگی ساخت حساب پرفکت مانی در ایران

بهترین روش ساخت حساب پرفکت مانی در ایران

فرایند ساخت حساب در پرفکت مانی، نیازمند برخی اطلاعات و مدارک خاص بوده و باید متقاضی با زبان انگلیسی آشنایی لازم را داشته باشد تا بتواند فرم ثبت نام را به درستی تکمیل کند. اما مشکل اصلی در فرایند افتتاح حساب در پرفکت مانی، بخش احراز هویت است که بسیاری از ایرانیان نمی‌توانند آن را به درستی انجام دهند.

در صورت نداشتن آشنایی کافی با زبان انگلیسی و عدم انجام احراز هویت، فرایند ساخت حساب شما در این پلتفرم بسیار زمان‌بر و خسته کننده خواهد بود. به همین ترتیب در چنین شرایطی بهترین راهکار، استفاده از خدمات گسترده سایت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی است.

با اینکه پرفکت مانی خدمات خود را برای ایرانیان تحریم نکرده است؛ اما در کمال تعجب کاربران ایرانی نمی‌توانند با IP ایران در این سایت ثبت نام کرده و برای خود حساب باز کنند! از طرفی برای تکمیل احراز هویت در این سیستم، باید از آی پی غیر ایرانی برای ثبت اطلاعات استفاده شود. همین مشکل باعث شده تا تعداد کثیری از ایرانی‌ها برای ساخت حساب در پرفکت مانی از یک راهکار و میان‌بر برای تغییر IP خود استفاده کنند. اما بهترین و امن‌ترین راهکار برای ثبت نام در پرفکت مانی با IP غیر ایرانی، مشورت و راهنمایی‌ گرفتن از سایت‌های واسط معتبر است. این دسته از سایت‌های خدماتی می‌توانند فرایند ساخت حساب در پرفکت مانی را با IP ثابت و غیر ایرانی انجام دهند.

معرفی و بررسی اجمالی پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی، بزرگ‌ترین ابزار برای انجام انواع پرداخت‌های بین‌المللی و نقل و انتقالات ارزی است. این پلتفرم در سال 2007 میلادی راه‌اندازی شده است. خوشبختانه کشور ایران در لیست کشورهای تحریم شده از طرف پرفکت مانی قرار نگرفته و ایرانیان مجاز به ثبت نام در این وب‌سایت هستند. پرفکت مانی با ارائه خدمات گسترده توانسته در عرصه پرداخت بین‌الملل به یکی از شرکت‌های پرداختی پیشرو تبدیل شود. این پلتفرم امکانات و قابلیت‌های فراوانی داشته و به عنوان کامل‌ترین بستر برای تبادلات ارزی شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات و خدمات این پلتفرم پیشنهاد می‌کنیم مقاله پرفکت مانی چیست را مطالعه کنید.

ویژگی‌های حساب پرفکت مانی

ساخت حساب پرفکت مانی مزیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی دارد. برای نمونه شما می‌توانید با افتتاح حساب در این شبکه پرداخت ارزی، تراکنش‌های خود را به صورت نامحدود با کارمزد بسیار کمی انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های حساب پرفکت مانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بسیار بالا
  • انجام سریع تراکنش‌ها
  • دریافت وام
  • دریافت سود سالانه
  • قابلیت خرید پرداخت‌های اینترنتی
  • امکان خرید ارزهای دیجیتال

انواع حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی قدرتمندترین و امن‌ترین سیستم پرداخت الکترونیک در دنیا است. البته این سیستم با هدف تسهیل تجربه کاربری مشترکین خود امکان افتتاح انواع متنوعی از حساب‌های کاربری را فراهم کرده است. تمامی کاربران امکان افتتاح دو نوع حساب شخصی و بیزینسی در پرفکت مانی را دارند. به هنگام ثبت نام در پرفکت مانی اشخاص حقیقی باید حساب شخصی (Personal) را انتخاب کنند. در مقابل کاربرانی که صاحب یک کسب‌وکار هستند می‌توانند حساب بیزینسی (Business) را برگزینند. علاوه بر موارد فوق،

مراحل ساخت حساب پرفکت مانی  

در این بخش قصد داریم به صورت کامل آموزش ساخت حساب در پرفکت مانی را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه می‌خواهید از تمامی امکانات و خدمات این سرویس پرداخت الکترونیک استفاده کنید؛ اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام و تکمیل حساب کاربری است. مراحل ساخت اکانت در پرفکت مانی به شرح زیر است:

  1. ورود به سایت اصلی پرفکت مانی
  2. تکمیل اطلاعات فرم ثبت نام
  3. دریافت کد عضویت
  4. وارد شدن به حساب کاربری
  5. تایید اطلاعات و تنظیمات حساب

1- ورود به سایت Perfect Money

برای ورود به سایت پرفکت مانی، کافی است تا نام آن را در گوگل سرچ کرده و روی اولین سایت کلیک کنید. بعد از ورود به سایت، باید روی گزینه Sign Up موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

2- تکمیل کردن فرم ثبت نام

بعد از کلیک روی گزینه Sign Up، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که حاوی یک فرم است. شما باید اطلاعات درست خود را در هر یک از فیلدهای مربوطه وارد کنید. البته در این بخش باید به برخی از نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

  • پسورد وارده باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد.
  • آدرس ایمیل در دسترس خود را وارد کنید.
  • حتما نام و نام خانوادگی خود را به صورت دقیق وارد کنید (باید این اطلاعات در فرایند احراز هویت یکسان باشند).
آموزش ساخت حساب پرفکت مانی
ثبت نام در سایت پرفکت مانی

3- تکمیل مرحله دوم ثبت نام و دریافت کد عضویت

بعد از انجام مراحل اولیه ثبت نام، صفحه خوشامدگویی برای شما نمایش داده می‌شود. این پیغام حاوی شماره عضویت یا همان Member ID بوده و شما باید همیشه آن را به همراه داشته باشید تا بتوانید از حساب خود استفاده کنید. پیغام کد عضویت به آدرس ایمیلی که در ثبت نام وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود. به این نکته مهم هم دقت کنید که شما باید در فرایند ثبت نام نوع حساب کاربری خود یعنی شخصی یا تجاری را انتخاب کنید. در صورتی که حساب کاربری تجاری را انتخاب کرده باشید، بایستی اطلاعاتی از قبیل نام شرکت، نوع بیزینس و لینک آن را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

4- وارد شدن به حساب

بعد از تکمیل هر یک از مراحل بالایی، فرایند ساخت حساب پرفکت مانی به اتمام رسیده و شما می‌توانید با کلیک روی گزینه Login وارد حساب کاربری خود شوید. در این مرحله باید شناسه کاربری، ایمیل و رمز عبور آن را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید.

5- تایید اطلاعات و تنظیمات حساب

بعد از تکمیل ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید از بخش تنظیمات اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را مشاهده کنید. در صورت نیاز به تغییر برخی از اطلاعات می‌توانید از بخش Setting اقدام کنید.

آموزش وریفای کردن نام حساب کاربری

مهم‌ترین بخش از ساخت حساب در پرفکت مانی، وریفای کردن نام صاحب حساب است. برای انجام این کار باید در قسمت Name Validation نسخه اسکن شده تصویر گذرنامه خود را ارسال کنید. در صورت نداشتن پاسپورت، می‌توانید تصویر کارت ملی یا نسخه ترجمه شده گواهینامه‌ رانندگی خود را ارسال کنید.

اهمیت وریفای کردن حساب کاربری پرفکت مانی

بعد از انجام مراحل فوق، فرایند ساخت حساب پرفکت مانی به پایان می‌رسد. اما نکته بسیار مهم که وجود دارد؛ بحث کارمزد و امنیت حساب است. حساب‌های وریفای نشده پرفکت مانی کارمزد بیشتری داشته و در مقابل امنیت کمتری دارند. از طرفی شما برای استفاده از تمامی امکانات حساب پرفکت مانی بایستی فرایند وریفای کردن آن را انجام دهید. اکانت‌های وریفای شده پرفکت مانی تنها مشمول 0.5 درصد کارمزد است، در حالی که این مبلغ در حساب‌های وریفای نشده 2 دلار است!

اما مشکلی که وجود دارد؛ سختی بسیار زیاد وریفای کردن حساب کاربری پرفکت مانی است. بهترین راهکار برای وریفای کردن حساب در این پلتفرم، مراجعه به سایت‌های پرداخت ارزی است. علت اصلی سختی بالای وریفای کردن حساب، نیاز داشتن به مدارک ترجمه شده است که باعث می‌شود افراد نتوانند به صورت مستقیم این فرایند را انجام دهند.

آموزش وریفای کردن حساب پرفکت مانی
دسترسی به تمامی امکانات پرفکت مانی با وریفای کردن اکانت
همچنین بخوانید :

مراحل وریفای کردن حساب پرفکت مانی

در صورتی که قصد دارید خودتان به صورت مستقیم بعد از ساخت حساب کاربری پرفکت مانی، فرایند وریفای کردن آن را انجام دهید، بایستی به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:

  1. مراجعه به بخش Modify Setting
  2. کلیک روی گزینه security Setting
  3. انتخاب گزینه Verifacation Management
  4. ورود به صفحه وریفای کردن حساب

بخش‌های مختلف صفحه وریفای حساب پرفکت مانی

  • Name Validation: در این بخش باید مدارک هویتی خود را آپلود کنید. لازم به ذکر است که باید اطلاعات وارده در ثبت نام باید با مدارک مندرج در این بخش همخوانی داشته باشد.
  • Address Validation: باید در این بخش مدرک تایید کننده آدرس محل سکونت را ارسال کنید. مدارکی اعم از قبوض برق، آب، گاز و… بایستی آپلود شوند.
  • Phone Validation: برای دسترسی به این بخش، باید احراز هویت را تکمیل کرده و آدرس محل سکونت خود را ارسال کنید.
همچنین بخوانید :

نحوه ثبت نام در پرفکت مانی با سایت‌های پرداخت ارزی  

همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم، برای اینکه بتوانید در کمترین زمان عملیات ساخت حساب پرفکت مانی را انجام دهید؛ بهترین راهکار سپردن این فرایند به سایت‌های پرداخت ارزی است. برای بهره‌مندی از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  1. ثبت نام در سایت
  2. ارسال درخواست افتتاح حساب در پرفکت مانی
  3. پرداخت کارمزد یا همان هزینه ثبت نام
  4. دریافت اطلاعات حساب کاربری وریفای شده طی 1 الی 3 روز کاری

سوالات متداول

شاید شما هم مانند خیلی از افراد، بعد از ساخت حساب پرفکت مانی برخی از سوالات ذهن شما را به خود درگیر کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این پرسش‌‌ها پاسخ خواهیم داد.

آیا می‌توان با یک IP مشخص چندین اکانت در پرفکت مانی ایجاد کرد؟

بله، اما شرط لازم این است که تمامی اکانت‌ها اطلاعات یکسانی داشته باشند.

چرا برای استفاده از پرفکت مانی به سایت‌های پرداخت ارزی نیاز داریم؟

برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی و حتی افتتاح حساب در این پلتفرم باید از سایت‌های پرداخت ارزی کمک بگیرید؛ چراکه این سایت‌ها قادر به شارژ حساب کاربری از طریق وجه نقد، کارت‌های عضو شتاب و… هستند.

کلام آخر

در این مطلب، اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با نحوه ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای کردن آن در اختیار شما قرار دادیم. به هنگام استفاده از خدمات شبکه‌های مالی چون پرفکت مانی و… همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که به عنوان یک کاربر ایرانی برای بهره‌برداری از تمامی خدمات این سیستم‌ها بایستی از سایت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی کمک بگیرید. در صورت داشتن هر گونه پرسش یا انتقاد در مورد این نوشته یا وب‌سایت پلازا خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه مطرح فرمایید.

source

توسط