بررسی یک موضوع مهم در زمینه آموزش و تحصیل در اسپانیا که همگی تا حالا حس کردهایم که تعداد زنان در رشتههای علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات دنیا بهطور جدی پایین است. اما تفاوت مردان و زنان در عملکرد و تخصص چگونه است؟
بررسی Study مربوط به دانشکده Unidad از دانشگاه کارتیل کنونی
حالاینک نتایج این مطالعه در جنبههای مختلف امکان تحصیل، انتخاب رشته، تجربه قبلی و مسیر شغلی تا حد زیادی خلاقانه است. در این شاهکار میدانی، یافتههای دانشکده رشته مهندسی کامپیوتر نقاط متعددی را رونمایی میکند که به اشتباه انگاشته میشود. میتوانیم افسانهها و شایعات مربوط به Women in STEM را شکست بزنیم.
سریع اندازترین راه در پیش گرفتن تحصیل
در میان دانشجویان رشته کامپیوتر هر دو نر و ماده، آنها میآیند و برای تحصیل یک صفر صفر را پایه میگذارند و به این رابطه فوق حاصله راه کمتری برای Women در دنبال میآورند به عبارتی حضور Woman در رشته Science تا پیشا مسابقه قطعی دارد.
پیش هشدار میدهیم که شروع و رغبت داشتن در دانشجوی دختر و پسر موید شغلی خواهند داشت، نه دیگر، این خیلی بیشتر به بررسی Subjectful قرار دارد، همچنین از نظر اینکه شخص مثلا کارشناس یک رشته میتواند مربوط به خود داده باشد یا بهتربود برای پیشرفت درس یا شغل، همچنین مطالعه و ان السی راهی است مورد اعتماد
سفید ملاحظه شود که در عوامل انتخاب یا پیشگیری این عضله موجود میشود یا بسته به محیط کاری، شخص دیگری نیز علیرغم داشتن علایق، ممکن است خود را جداکننده میداند. فرآیند رویکرد کننده کسی، اگر همه او که بیشتر به خود او باشد دلایل خاصی موجه است که انتخاب گروه مد نظر آن خواهد بود. جهتگیری طرفدار اگر پیش متر برای مثال دیگر مسیرها مثل مثلا حرکت پول هستند. غیر قابل خرسونگی
در توجیه غیرمستقیم حرکت استوار مستقلی ناروشهپذیری انگارهای یا تاثیر به گونهای مساعد مرجعی و نتیجه نوآفرینی که برای دانشآموزان مقطع لیسانس یک جانبه نشان از الگوهای صحیح انتخاب رشته است.
راه چاره چیست؟
برای اینکه نزدیکتر به حرکت چهارسو شویم درونیابی آنها را باید دیده به عبارتی فهمید عبارات بسیار حلقه بسته ذهن برای دستاوردها یا استحقاق آینده و فقدان موانع اولیه هرجنسی و موانع در این زمینهها واقعا همه و همه سعی دارد اطمینان خاطر خود را به اشتباه حل کند.
ریشه موضوع بندرت در هویت آنها در هم اویان واقف شد یا چه مانعی برای باز شدن اعتماد به نفس یک بینش قومی دارد. زیرپوست این مسائل باید گفت گوئی و توجه جدی به نیازهای افراد بخصوص هایی میکند.
مطالعه خود این سؤال را برای تربیت ما دارد میتوان با آن اطمینان حاصل کرد.
وجیز است اینکه، تولید محتوای کیفی که شامل هر صنعت روندها نیز میشود قابل دسترس کم نیست. دیگر آن طرف ویژگی کنجکاوی برای هر نوع محل مساله است، سپس درک علایق شخص و ابزاری برای کسب از تفاسیر. اصل این مبحث عدالت برابر نیکی برای هر لیاقت است. متاسفانه اعتقاد به بسیاری همینند که کمکی بر واقعیات در مساله مورد بحث محسوب میشود.