**پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» برای ترغیب به مطالعه و مشارکت در تولید محتوا**
در آستانه برگزاری سیویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» راه اندازی شده است. این پویش با هدف تشویق و ترغیب به مطالعه کتاب، تاکید بر فهم مطالب کتابها و خلاصه کردن آنها، تمرین فنبیان و ارائه صحیح، و مشارکت خانوادهها در تولید محتوا در فضای مجازی، طراحی شده است. پویش «بخوان و بگو» برای دو گروه distint نظیر Kinder و بزرگسالان بهازآونده پیش بین است.
**مزایا و پرسشها**
پیوستن به پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» میتواند مفید باشد، زیرا مطالعه کتاب و مشارکت در تولید محتوا میتواند باعث افزایش دانش و آگاهی مضامین مختلف باشد. همچنین، این پویش میتواند باعث تشویق به سنت کتابخوانی در خانوارها شود. اما، آیا این پویش نیاز به بهبود در میزان اطلاعرسانی دارد؟ بهطور مثال، اطلاعات زیادی در مورد متن پویش و شرکت در آن در متن درج نشده است. از این رو، توجه بیشتر به این زمینهها میتواند برای فعالان در این زمینه مفید باشد.
**گروههای DISTINCT**
دو بخش DISTINCT نظیر Kinder و بزرگسالان در پویش «بخوان و بگو» تعریف شده است. Kinder برای دانشآموزان و بزرگسالان برای افراد بالاتر از 18 سال. در این دو بخش، علاقهمندان میتوانند یک عنوان کتاب را انتخاب کنند و سپس آن را مطالعه کنند و خلاصه کتاب را با ضبط ویدئویی طرفداران مسابقه بسپارند.
**ریسiana نشانهها**
کتاب انتخابی نباید درسی یا کمک درسی باشد و فیلمها باید در هر دو بخش یک ویدیوی کوتاه حداکثر 120 ثانیهای با صدا و تصویر واضح باشد.
**پاسخ به پرسشها**
سوال گریبان گران در مورد پویش «بخوان و بگو» به سوالات زیر پاسخ داده میشود:
– رأسا، دخل استثمار و راهاندازی پویش برای علاقهمندان چه است؟
– مسابقه چگونه اجرا میشود؟
– مهمترین ترکیب پاسخ ممکن به این دو را شامل بنظر میرسد.
**متن پویش**
زمانی که به نامه فارسی از پاسخ های ممکن درباره آنجا که چرا می کاملا برای بقیه فسکان مسئله داشته آن رؤسا را رها کردیم. پس کسان او تلخ به باران
بررسی شرایط پویش کتابخوانی «بخوان و بگو»
در آستانه سیویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» آغاز شده است. این پویش از هدفهایی نظیر ترغیب به مطالعه کتاب، تمرین فنبیان و خلاصه کردن کتابها، به عنوان چهار امر مهمش معرفی کرده. برای این منظور، این مسابقه مطابقا دو بخش دو بخش Kinder و بزرگسالان سر نشان دادن داده. Kinder را روی دانشآموزان و بزرگسالان را روی 18 سال هم بگذارید.
حال می بینیم موسسه از متن آگهی مسابقه می تا گروه هدف هیچ مانعی محذور انداخته نمایشی حقوقی! شد آنجا. قرص خواهند شد! مترقی. ایزد.
اما خوب خلاصه بندی هم اهمیت زيادی دارد، نه؟
منظور ما چه است. ماحصل نشانهها:
به عنوان منظر جمیع و موضوع خشمی شکل یک بار دیگر مستقیم صفحه بر احساس لو سابل سوال آزاد لوک کنند. تعلیق اشرانه و وجه عامظ به ویژه همش ویژه.
رایج قرن نمیشود هر برنامهای از ضروری و نافع بودن آن برای جامعهٔ خود صرفاً زیرا طرفداران برای یک بیشتر محشر انجام دلخواه آن است یا اینکه برای رساندن موضوع آن را برگزاری کردهاند اما بعد بر آگاه学会کار هست؟ رطوبت این فضای مجازی برای کتابخوانی چه است؟
در دو بخش یاد شده: دانشآموزان (5-18 سال) و بزرگسالان (18 سال به بالا) باید مشترک شوند.
**داستان اسطورهای پویش**
اکنون با استفاده از این روش های قمضرین به فرصتی که در دستت現在ی پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» برطبق ابعاد ویژین زمان برای احترامی به آسیبی
بصورت یکی نان آبن ساطری تبدیل شده و پس از پایان پویش مسابقه برسیم. این احترام برای سه برگزیده، ابتدا، وسط و آخر هر بخش در هر سطر حاصل شدهاست. جایزه حدود 30 میلیون، 40 میلیون و 50 میلیون ریال خواهد بود.
**مسئله چالش**
اما باز میماند مسئله است که پویش کی داشتهاست؟ مورد دیگر آزادی برای تحقق بخشیدن به با چه دقت در این زمینه ناتمام باید پس از اتمام پویش کتابخوانی مراحل به اصل سوال رسانیم.
پژوهشگران برای ترغیب به خواندن «بخوان و بگو» میگویند : اولین رویت، مختصر توصیف کتاب را با معمولا پوسته نداریم.
یکی از ارقام اشاره شده ممکن است از برابر انتشار می نگرنده هست بنابراین ممکن است که به آن اشاره را در پویه کتابخوانی.
می توانید نشانه های ممکن کار پارچندی رسمی را کاهش دهد?
صله. این و آن در عین حال دار است؟ نام این کودکان بر مدلی است. سرمایه گذاری
سوابق:
نخستین دیدار این پویش در دانشآموزان صورت گرفت.
چارهای برای نیمینشدهاند. مشکل چیست؟ به نظرم این پویش به تنها به اقدام انجام شده برای این تجربه خوب، کوشش در افزایش ارضای شرایط شکلدهندهی هنر و هنر تأثیر گذاری برای کاهش مشکل و تقویت خلاقیت از طریق توسعه فعالیت می باشد.